perjantai 18. tammikuuta 2013

Sore is the Word

Kertyi taas muutama kuva, kun en eilen enää illalla jaksanut kirjoittaa. Tässä sitten vähän niitä.
Tänään on kasin aamu ja sali-ilta! Veli tulee kotiin intistä ekaa kertaa, eli olen luultavasti koko viikonlopun perheeni kanssa :) tosin lauantai on treenipäivä, mutta ei siinä mene kuin muutama tunti pois. Sunnuntaista koitan saada täydellisen lepopäivän...

Todella huono kuva, ja sitäpaitsi
pesemässä hampaita...Selässä tuntuu
nyt melkein eniten! Oli se breakdance
vaan niin tehokasta ;)

Ulkona on taas satanut lunta...
Eikö se koskaan lopu?:D

And my lovely friends all happy
in school! Except for maybe Josi,
as you can see there on the left...

Lounas. Lohta, kurkkua, ja raejuustoa.

Hmm. Älkää kysykö mistä sain tämän aikaan...
 "Päivällinen". Tonnikalaa, maitorahkaa, kurkkua,
ja kidney papuja. Ihan hyvääkin oli!:D

Ja eilen oli taas työpäivä. Mulla kun oli sormus peukussa,
yks mun ryhmän naperoista tuli kysymään, että
oonko mä naimisissa :D mitäs siinä voi muuta sanoa, kuin
että en mä kyllä ole, ja jos olisin niin sormus olisi nimettömässä.
Sitten alettiin katsoa mikä sormi on mikä.

Eilen paistoi aurinkokin, enkä saanut siitä kuvaa...tärkeää tosin :D ihanaa saada taas vähän valoa! Suomen talvi on niin synkkä. Nyt aamupalan jälkeen kuppi vihreää teetä, ja sieltä sitten kamoja pakkailemaan. Perjantai!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti