tiistai 8. tammikuuta 2013

Sali-onnettomuuksia

Tänään salilla kävi pikku accident...siitä ihan viimeisenä.

Eilen, menossa töihin!

 Tässä vähän kämppää :)

Viime yö tosiaan oli ensimmäinen tässä asunnossa! Vaikeeta oli nukahtaa, kun olin niin innoissani :D 4h sain unta ja sitten nousinkin jo kuudelta, jotta en vaan myöhästyisi koulusta sen takia, että oon vähän hukassa tavaroiden kanssa täällä. Aamu kahdeksalta oli liikuntaa ja pelattiinkin sitten lentopalloa! Ei oikein sujunut...itse oon ollu koulun joukkueessa viime vuonna ja pelattiinkin kokonainen turnaus kun oltiin Norjassa viikon, niin osasin ainakin saada pallon oikeeseen suuntaan. Ainakin useimmiten :D ja verkon yli! Kivaa oli, mutta mun makuun ehkä vähän hidasta. Joskus niinkin :)

Aaamupalaksi rahkaa mansikoilla ja mustikkakeitolla,
ja iso kuppi vihreää teetä!

Ja kouluun mukaan oma lounas.
Tonnikalaa, kurkkua, pähkinöitä, rusinoita ja erilaisia siemeniä!

Lentopallon jälkeen mulla olikin 3,5h vapaata......SALILLE! Koulun salilla ei ole mitään erikoisen laaja valikoima laitteita, mutta painoja ainakin löytyy!
Oli vuorossa rinta-olkapäät-takaolkapäät ja hyvin meni, kunnes...


Tiputin sen saakelin 17,5kg käsipainon otsaan...
Nättiä.
Vinopenkkiä tein käsipainoilla, kun jossain kohtaa naamaa alkoi kutittaa. Tyhmänä yritin painot ylhäällä saada hihalla kutinan pois, ja tasapainohan siinä meni... Olkapää vinks ja painot naamalle. Ihan kiva jälki ja kuhmu jäi, niin  kun näätte :D onneks sain sen aika hyvin peitettyä suihkun jälkeen meikillä.
Tämmöstä tänään. Kohta taas töihin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti