keskiviikko 16. tammikuuta 2013

KILLER WEDNESDAY

Sanonpahan vaan, että huhhuh mikä päivä...
Koulu alkoi 8:15 psykologialla, seuraavaks oli matikkaa (wohoo onnistu vaikka väsyttikin) ja sen jälkeen piti olla espanjaa, mutta opettaja oli jättänyt oveen lapun, että tänään ei pidetä tunteja. Mulla olis sen tunnin jälkeen ollut ruoka, ja siitä vielä hyppytunti, eli 3,5h vapaata. No helpostihan pääsin siitä viidessä minuutissa kävellen kotiin syömään ja vaihtamaan vaatteet sun muuta :) on se helppoa, kun asuu lähellä!


Kenkäni vanhojentansseihin :) Let's Dance!

Harjotukset meni hienosti! Alettiin työstämään sitä omatanssia. Oli siellä muutama jotka vähän epäili, että mitähän tästä oikeen tulee, mutta eiköhän se siitä :D hauskaa meillä varmasti tulee olemaan!

No harjoitusten jälkeen menin ripeästi kotiin vaihtamaan vaatteet. Pientä latausta ennen salitreenejä sain pähkinöistä ja manteleista. Mantelit ovat muuten mun suuri rakkaus ;) lähdin kotoota bussipysäkille (en kävellyt salille, koska jalkatreenit) ja tapasin siinä venttaillessa Aleksin. Lähdettiin sieltä sitten salille päin, minä vetämään jalkatreenit ja Aleksi yläkropan. Pakko tässä nyt sanoa, että on jätkä muuten hyvä tsemppaamaan ;D tein useasti 2-3 sarjaa enemmän kuin olin suunnitellut! Jopa se pieni kannustus saa mut kyllä heti uudestaan liikkeelle :) Kiitos Aleksille!

Tanssivaatteet päälle ja menoks!

Niin kuin aiemmassa postauksessa jo sanoin, olin tyhmästi suunnitellut jalkapäivän keskiviikolle, jolloin mulla on myös hip hop treenit. Puolentoista tunnin jalkatreenien jälkeen suoraan kotiin vaihtamaan vaatteet ja heti uudestaan liikkeelle. Hyvin se lopulta meni, sillä näissä tanssitreeneissä on aina hyvä fiilis! Ei vaan voi valittaa väsymyksestä, eikä se jotenkin edes tunnu niin pahalta, kun rakastaa mitä tekee! Ihan mahtavaa. Mahtava päivä takana!
Suihkussa on käyty ja iltapala-proteiinishake juotu. Nyt nukkumaan. Hyvää yötä!

Näillä fiilareilla mennään...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti