maanantai 15. lokakuuta 2012

Vatsatreenejä ja kasin aamuja...

Päivän salitreenit meni kyllä vähän penkin alle. Sain tehtyä ihan hyvin kaiken mitä olin suunnitellutkin, mutta tuntu vaan siltä että ei mennyt treeni ihan perille. Takareidet ja vatsa oli siis kyseessä.
Olihan salilla tänään jostain syystä aikamoinen ruuhka ja se pakotti välillä odottamaan ja vähän soveltamaankin. Tuli tehtyä aika monta kyykkyä 20kg kahvakuulalla siinä odotellessa...noh, ei yks extra pepputreeni ole koskaan pahitteeksi :-)

Välillä perheen ja kavereiden ympärillä tuntuu vähän tältä.
Still, giving up is never an option!;) maalia kohti, no matter what.

Kaikki muut istuu kattomassa James Bondia töllöstä ja syö iltapalaa, kun mua väsyttää jo ihan pirusti. Suunnitelmat sanoo, että nukkumaan pitäis mennä...puoli tuntia sitten. Köh. Kuka saa unta jo yhdeksältä?? Mulla on aina, aina, vaikeuksia nukahtaa vaikka kuinka väsynyt olisin. No kohta on kuitenkin jo pedin vuoro.

Mä luen jo yli kymmentä blogia ja tuntuu koko ajan siltä, että "miks kukaan ei koskaan kirjota??". Mä haluun lukeeee! Pitää vissiin taas ettii pari uutta blogia luettavaks. Tarkistanhan mä noita blogeja koko ajan, että musta varmaan vaan tuntuu siltä ettei ne päivity, vaikka oikeesti niihin kirjotetaankin ihan säännöllisin väliajoin :-D nojoo, en itsekään niin kamalan usein jaksa päivittää, kun päivässä on niin paljon muuta tärkeempää tekemistä. Vaikka kuinka haluis, niin aina ei vaan jaksa!

Nyt nukkumaan mars. Öitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti