keskiviikko 24. lokakuuta 2012

I can't sleep. And when I do I have nightmares

Noniin, vähään aikaan en taas ole päivittänyt. Syynä on se, että on ollut vähän huono olo tässä alkuviikosta eikä se vieläkään ole hellittänyt. Maanantain treenit meni vielä ihan OK, mutta tiistain treenit meni todellakin aivan penkin alle... Nyrkkeilyssä piti koko ajan sanoa kaverille, että otatko vähän iisimmin kun päätä jomottaa jo valmiiksi... Tänään jätin treenit kokonaan väliin.

Kipeenä oleminen on yks (anteeks) paskimmista jutuista mitä tiiän. Kurkku on monta päivää ollut vähän karhea, voimat on jossain muualla ja mussa asuu nyt todella iso känkkäränkkä. Onneks huomenna on lyhyt koulupäivä...
Sain tosiaan huomiseks sijaistöitä 4v naperoitten liikkariryhmän apuohjaajaks. Mahollisimman huonoon aikaan oon kyllä nyt kipeenä, kun tämänkin mahdollisuuden sain... Vitamiineja oon popsinu minkän kerkiän ja koittanut levätä paljon. Sitähän mä oonkin tehnyt koko päivän, kouluun ja sieltä kotiin pyöräilyä lukuunottamatta.

Nukkuminen sitten.
Kaikki tietää, että mulla on ongelmia nukahtaa. Kestää vähintään sen puoli tuntia, usein se tosin venyy pariinkin tuntiin. Oon myös jo suunnilleen vuoden ajan joka yö herännyt 2-5 kertaa yöllä ihan ilman syytä. En ihan rehellisesti muista milloin viimeksi olisin nukkunut yön heräämättä kertaakaan... Joskus herätessäni oon ihan pirteä ja silloin tiiän heti, että tulee taas kestämään vähintään sen puoli tuntia nukahtaa uudestaan. Oon yrittänyt keksiä jotain tekemistä näinä hetkinä, mutta ei sitä keskellä yötä oikein ole mitään tekemistä.
Tuon otsikon otin Iron Man 3 trailerista, mutta se oikeasti sopii melko hyvin muhun! Omaksikin ihmeekseni oon nähnyt aivan järjettömän paljon sota-unia. En koskaan muista nähneeni mitään positiivisia tai edes vain outoja unia, aina vain näitä sota- tai tappelu-teemaisia klippejä. Ja kyllä, oon itsekin useaan otteeseen kuollut niissä. Kaikissa näissä unissa joku ystäväni tai läheiseni kuolee. Synkkää...:D kello on nyt 23:55 eikä mun aivot näköjään ole edes ajatellut nukkumaanmenoa. Kroppa kyllä anelee. Pitäis joskus mitata kuinka paljon mä itse asiassa nukun. Ne 7-5h unet miinus kaikki heräilyt...ei siitä voi tulla tarpeeks paljon.

Taidan käydä juomassa lasin vettä. Saas nähä mitä sitten taas keksin. Nukkukaa te hyvin munkin puolesta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti