perjantai 19. lokakuuta 2012

Perjantain Tuplatreenit

Voiko perjantain viettää paremmin?;) juomalla? juhlimalla? kännäilemällä? high? EI VARMANA! Tuplatreenit on mun rakkaus, haha. Perjantai iltana mulla on parempi olo kuin koskaan, sillä aikaa kun jotkut muut oksentelee ympäri jonkun kämppää. Nojoo, kaikkien oma valinta! Onneksi en jättänyt näitä nyrkkeilytreenejä väliin, niin kuin eilen tein. Ihan mahtavat! Päästiin taas sparraamaan ihan kunnolla treenikavereiden kanssa ja vetämään kehässä ihan loppuun saakka.
Treenien jälkeen pukkarissa mulle tuli kans hyvää palautetta, että mulla on nopeet kädet ja voimakkaat lyönnit. Ai että, tämmöset pienet kommentit voi piristää niin suunnattomasti! Vielä kun on uus tässä ryhmässä niin on tärkeetä, että tuntee ittensä tervetulleeks. No siltähän musta kyllä tuntuukin! Aivan mahtavia ihmisiä :)

Ainiin edit tähän niistä aamun treeneistä:
HIIT-treenit on aina uuvuttavia...mutta toimii niin pirun hyvin! Lämmittelin ensin (paitsi kävelemällä 20min salille) hölkkäämällä reipasta vauhtia n. 5min, sitten alkoi intervallit. Vauhti oli 14kph koko matkan ja siinä meni n. 10min intervalleja, 40sek juoksua ja 20sek "lepoa" eli hyppään vaan juoksumaton sivulle.

Nyt oon käynyt suihkussa ja istun katsomassa Unelmien poikamiestyttöä. En oikein tajuu miks tämmösiä ohjelmia ylipäätään edes tehdään...:D tosin ei kyllä oo rennompaa fiilistä kuin suihkun jälkeinen löhöäminen lämpimissä vaatteissa. Mmm....Nyt vähän kesoa marjoilla ja yks proteiinishake!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti