sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Long Time No See!

Blaargh glabhar blrhhlb
Niin, totanoin. Blogi jäi nyt pienelle pauselle tuon Norjareissun jälkeen :-D
Sen jälkeen, voi kai sanoa, on tapahtunu ei mitään mutta kuitenkin kaikenlaista. Lyhyesti vaan näin, että treenit on kulkenu hyvin ja ehkä jopa vähän edistystä oon päässy huomaamaan! Koeviikkohan tossa oli kanssa, joten syytän sitäkin mun huonosta bloggauksesta :-)

Syksy tulee ja kovaa vauhtia, ihan oikeasti! Tänään oli aamulla vaan +2°C. Nousihan se sitten puolessa tunnissa +4 asteeseen, mutta kuitenkin. Hrr! Kohtahan pitää laittaa ihan kunnolla vaatetta päälle kun lähtee aamulenkille!

Eilen oli lepopäivä, mutta tänään on vuorossa salitreenit. Hauis-ojentajat vedän tänään ainakin, ja mitä luultavammin myös HIIT (High Intensity Interval Training) juoksumatolla. Mun vakiosalilla ei oo juoksumattoa ollenkaan, joka kinda sucks...BAD...joten otan nyt kaiken irti näistä salikäynneistä muilla saleilla! Pitänee vihjasta saliomistajalle että seuraavaks heivais pari noista miljoonasta spinningpyöristä pois ja ottais juoksumaton tilalle...;) mun HIIT-treenejä oon vetäny tämän takia vaan soutulaitteella.

Kohta kilautan kaverille että olisko jo salin paikka, ei millään malttais enää oottaa näin eilisen lepopäivän jälkeen!
Laimeet poseyritykset toissapäivästen nyrkkeilytreenien jälkeen :(


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti