maanantai 1. lokakuuta 2012

Back in Finland!

Huhhuh sanon minä! Viikko oltiin Norjassa asumassa ja voin kyllä helposti sanoa että oli aivan älyttömän kaunista! Heti kun saan kuvia kavereilta niin teen ihan oman merkinnän tälle matkalle ja lisäilen aivan liikaa kuvia :-) Ok? Hyvä.

Kotiin palattuani oon vaan syönyt ihan hirveästi suomalaista perusruokaa :D Norjassa kun piti poiketa hirveästi näistä omista ruokatottumuksista eikä siellä oikein ollutkaan sellaista mitä yleensä syön. Esimerkiksi ei minkäänlaista ruisleipää. En sitten viikkoon syönyt leipää! Ihan älytöntä, siellä ei missään myyty mitään edes ruisleivän kaltaista. Valkoista leipää ne kyllä syö, ja ihan hemmetin paljon vielä kaiken lisäks :D loppuviikosta laskin tunteja siihen että saan kunnon jälkiuuni ruisleipää...

Nojoo, nyt on koeviikko eikä mulla tänään ollut koulua. Ollaan vaan vähän shoppailtu, syöty ja itse oon lukenut vähän tuleviin kokeisiin. Huomenna alkaa treenit ja ah, tätähän mä oonkin odottanut! Sain Norjassa kyllä tilaisuuden lähteä salille mutta kun siellä sitten kysyin, paljonko yks kerta maksaa, niin euroissa se olis ollut 30e...jätin väliin. Ei olis ollut sen arvoista kuitenkaan.

Nyt on hyvä painua pehkuihin odottaen uuden treeniviikon alkua! Öitä!

Tässä vielä kuvaa uusista shortseista :)
Under Armour, from Stadium.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti