keskiviikko 17. lokakuuta 2012

Keskiviikon aamusössötykset

100g raejuustoa (0,3%), 50g ananasta,
50g pensasmustikoita

On tuo yhdistelmä kyllä parempaa kesolla, kuin tavallisella rasvattomalla raejuustolla...nyt ei vaan löytynyt enää kesoa jääkaapista :( noh, pakko vähän hehkuttaa noita pensasmustikoita! Oon ihan rakastunut! Tykkään, kun ne on niin hemmetin isoja ja tosi hyvän makuisia :D vaikka onkin pakkasesta. Aamupuurossa näit on ihana käyttää. Nam!

Tänään on se pitkä koulupäivä...kahdeksasta neljään. Onneks mulla on näitä päiviä just nyt vaan yks viikossa! Viimeisessä jaksossa tulee sitten olemaan joka päivä. En kyllä tiiä miten tuun siitäkään selviämään...joojoo joo, tiiän, että tosi monilla on monessa jaksossa aina kahdeksasta neljään, mutta mä en ite vaan kestä :D tämmöset päivät on mulle rankkoja varsinkin kun pitäis jaksaa aina treenatakin. Koulu ei vaan oo se mun juttu...:D

Nyt tää lähtee heittää vähän teetä tulemaan ja sitten lähtö. Kyllä tuo eilinen jo vähän tuntuu kropassa. Myöhemmin tulee sitten päivitystä niistä nyrkkeilytreeneistä! Buenos días y adiós! Kyllä, opiskelen nykyään espanjaa...;) saatte sitä kuulla vielä jatkossakin, sori :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti