maanantai 10. syyskuuta 2012

10 Totuutta Minusta. Opening Up

Koska nyt niin monet muut on tämän tehneet, niin miks en minäkin. 10 totuutta minusta siis ja sitten halusin vielä laittaa esille asioita joita haluaisin tehdä ennen kuin kuolen. Toivottavasti kaikkeen on aikaa!;-)

Totuudet ensin. 10 things you maybe didn't know about me. (ei minkäänlaisessa järjestyksessä)

1. Pelkään kuolemaa. En omaani, mutta läheisteni ja ystävieni. Järkytyn jopa jos vain joku jonka olen kerran nähnyt, kuolee. Eli jos vain tiedän tai olen nähnyt tämän menehtyneen henkilön niin se vaikuttaa minuun heti.

2. Olen menossa armeijaan. Heti lukion jälkeen aion liittyä inttiporukan joukkoon! Ainakin se on nyt suunnitelmissa, ja ollutkin jo n. 5 vuotta.

3. Minulla on joitakin pakkomielteitä. Olen joskus niin pikkutarkka että ihan suututtaa :-D joidenkin tavaroiden on pakko olla tietyssä paikassa, tietyssä asennossa eikä kukaan saa silloin koskea niihin...

4. Olen älyttömän suuri Robert Downey Jr. fani! En kylläkään sellainen, joka tietää henkilöstä kaiken ja stalkkaa 24/7 jotta ei varmasti missaisi mitään, vaan sellainen, joka rakastaa katsoa Downeyta valkokankaalla no matter what movie it is. Vaikka olisi kuinka huono elokuva tahansa, lupaan, että jos Downey Jr. on siinä mukana niin sanon heti että tämä leffa oli hyvä :-D tosin yritän aina katsoa sitä leffaa enkä vaan näyttelijöitä ja onhan niitä leffoja joissa Downey on ollut mielestäni hyvä, mutta elokuva muuten ollut aivan puskasta revitty...

5. Mielessäni on suuria suunnitelmia tulevaisuudelle! Aika montakin suunnitelmaa...Koskaan ei tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan, enkä siksi haluakaan suunnitella sitä "kokonaan etukäteen". Ihan kuin niin voisi edes tehdä. Ajatuksia ja toiveita saa olla äärettömiin, mutta ei koskaan kannata luottaa siihen että ne toteutuvat juuri niin kuin haluaa. Ei kuitenkaan saa antaa periksi, vaan pitää taistella näiden unelmien vuoksi niin ainakin voi itselleen sanoa, että on yrittänyt vaikka ne eivät toteutuisikaan!

6. Haluan tehdä maailmanympärimatkan. En juuri nyt enkä lähivuosina, mutta joskus. Sitten kun olen käynyt koulun, saanut vakituisen työpaikan, työskennellyt ihanalla työpaikallani monen monta vuotta ja kyllätynyt tuolloin olevaan kotimaahani. Silloin haluan lähteä tutkimaan maailman joka kolkkaa!

7. Rakastan lakua! Laku on mun suuri rakkaus ja varmaan se pahin huono tapani. Nyt on siis kyse ihan perinteisestä mustasta lakusta, eikä mistään täytelakuista. Kyllähän nekin maistuu, mutta ei läheskään yhtä hyvin kuin esim. Kouvolan lakritsi. Njam!

8. Vaikka niin monet sanovat, että oon ihan über treenihullu, niin osaan mie olla laiskakin. Joskus tekee monta päivää mieli maata sohvalla ja syödä pähkinöitä ja lakua, harvoin vain antaudun tälle tunteelle. Se on se mun oi niin mahtava "salaisuus" :-D Salille tai lenkille heti tuon tunteen tullessa niin sillä se lähteekin! Kunnon treenien jälkeen ei yleensä tee enää mieli mitään epäterveellistä.
Itsekuri kunniaan!

9. Mun kestävyys on niiiin syvältä...Teen vaan pieniä lenkkejä, koska en jaksa pitkiä! Pitkään oon yrittäny saada sitä kestävyyskuntoa nousemaan, mutta eei se vaan halua :-D tyhmältä tuntuu kyllä se että muuten treenaan 10h viikossa, mutta en jaksa lenkkeillä sitä puolta tuntia enempää. Tuskin edes sitä puolta tuntia :-D noniin, sainpa senkin sanottua...

10. Vikaksi paljastan ettäää...............Hurray for Autumn! Syksy on mun lempi vuodenaika!


Now just some small stuff I'd really love to come true.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti