tiistai 19. maaliskuuta 2013

Morning doubts & Sore muscles

Tänään aamulla, kun kuulin, että mennään liikassa lenkille...huoh. Mietin pitkään, että miten mä nyt tästä tuun muka suoriutumaan, kun kaikki lihakset on niin sairaan kipeinä eilisen jälkeen. Ja oikeessa jalassa on sellainen iso mustelma. Kuulostaa aika woosy, mutta noilla mun ulkolenkkareilla en kyllä juokse ennen kun se on poissa...sattuu nimittäin ihan suunnattomasti. Kengässä joku möykky, jota en saa pois. Yh :(
Noh enivei. Ajattelin kauan, että en millään pysty osallistumaan jos lenkille pitää lähteä. Sitten muistin mun tavoitteet...Diieeee workout diiiieeeee! 20min pidempään en ehtinyt juosta, mutta juoksinpahan edes sen! Vielä pahemmalta tuo mustelma kyllä nyt näyttää, mutta vähät siitä. Kovaa vauhtia eteenpäin!

Eiliset treenit oli ihan mahtavat! Se mun 50min lenkki +2,5h salitreenit (rinta-olkapäät-takaolkapäät) ja siitä 50min oli cardioo. Juokseminen/lenkkeily tuntuu mun pohkeissa paremmin kuin mikään kuntosalitreeni pohkeille! Tänään oli ihan vaikea kävellä :D

Kuumaa kahvia auringossa, täydessä hiljaisuudessa.
Ja MEGAmukissa!

Välipalaa koulussa. Mm. Proteiinijauhoja ja
kaurahiutaleita. Looks yummy, huh?

Tänään oli aivan ihana päivä töissä!
OVOlla on koko viikon ajan voimet ovet, eli vanhemmat ja muut perheenjäsenet, tai vaikka kaveritkin saa tulla mukaan katsomaan ja kokeilemaan! Ihmeteltiin pitkälti sitä, että meiän ryhmästä ei yhtäkään lasta tarvinnut hakea sieltä vanhempiensa sylistä mukaan jumppaamaan. Kaikki oli ihan innoissaan mukana, vaikka olikin oma isi tai äiskä katsomassa. Ihan mahtavaa! Todella monien vanhemmat ja siskokset oli tullut paikalle :) aploditkin saatiin tunnin lopussa, hih.

Huomenna on taas salipäivä, ja tällä kertaa mun isi tulee mun mukaan ;) saankohan mä taas vähän rökitettyä sitäkin. Nyt kuitenkin tää päivä on pulkassa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti