perjantai 22. maaliskuuta 2013

It's hard to Score, if you don't have a Goal

Tällä viikolla itse melkeen saavutin oman tavoitteeni tälle viikolle. Vähän jäi vajaaksi siitä, mitä alunperin piti saavuttaa, mutta ei se mitään. Ens viikolla kiritään :D mun omat tavoitteet jää ihan mun luokse turvaan, enkä kirjoita niitä tänne.

Kohta on taas salitreenien vuoro. Tänään on hauis-ojentajat, ja (melkeen) jokapäiväinen cardio.
Tänään muuten mennään pikkusiskon kanssa zumbailemaan! Zumba on häntä kiinnostanut jo siitä lähtien, kun se tuli suomessakin suosituksi, ja mäkin oon kokeillut zumbaa vain kerran. Koulussa. Yläasteella. Eli joitakin vuosia sitten :D katsotaan nyt mitä tästäkin tulee!


Leaderiltä on muuten tullut kasa uusia tuotteita. Ihan vaan mielenkiinnosta halusin kokeilla, ja vähän verrata FASTin Puddingiin näitä Leaderin uusia vanukkaita. Niitä on Leaderillä pienissä yhden annoksen (30g) pusseissa, kolmea eri makua. FASTillä taas on isommissa 700g pusseissa, neljää eri makua. Ravintosisällöt on melkein identtiset. Valitsin tuon mansikka-vadelman, ja on kyllä pakkoa sanoa, että tuoksu ihan taivaalliselle, mutta makuun sain pettyä. Pahasti. Esanssille mun mielestä maistui, eikä yhtään aidoille marjoille :( pysyttelen siis vieläkin ihan näissä FASTin vanukkaissa...:D noh, pitäisi kai vielä maistaa niitä kahta muutakin makua ennen kuin alan tuomitsemaan. Tuplasuklaa ja toffee-pähkinä. Hmm...

Tämä ei myöskään hyytynyt yhtään niin hyvin, kuin FASTin vanukas :(
Turhan löysää mun makuun. Ehkä vaan lisäsin liikaa nestettä...tosin
pitäisi sen muutenkin jähmettyä vähän enemmän.
Vadelmaa muuten tossa pinnalla. Ihan erilaista, kuin mihin oon tottunut :D

Muistakaa kiltit, että nämä on vaan mun mielipiteitä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti