lauantai 15. kesäkuuta 2013

Power Of The Mind

Hullut kaks ekaa kesälomaviikkoa takana. Ensimmäisellä viikolla oli meidän musiikkikoulun marssirumpuleiri, ja sen viikon aikana treenasin 15 tuntia...aikamoinen rasitus oli kropassa. Se kostautui sitten tälle viikolle, kun olin OVOn voimisteluleirillä töissä, enkä kertaakaan ole päässyt salille. Tämän viikon aikana en siis ole kertaakaan treenannut kunnolla...

Kotona olen vetänyt pieniä treenejä, mutta en mitään suurempaa. Olo on kuin sotanorsulla, mutta ei se kunto tästä ole mihinkään lopahtanut. Vatsalihakset vaan tais kadota...:D

I think this is what happens when you don't train for 5 days.
Where are my abs?! :(

Töissä siis tosiaan oon ollut, ja OVOn leirillä oli ihan mahtavaa!:) osaa ne pikkulapset joskus olla aika suloisia. 43 lasta, 5 päivää.
Lapset laitto mun hiukset ;D

Ja toi kukkia

Ja laittoi taas hiukset.

Huomasitteko mun uudet kynnet?;)


Uuvuttava viikko siis. Juuri nyt istun päänsäryn ja kissan kanssa sohvatuolilla kirjoittamassa. Huomenna nuorin pikkusisko Bettina tulee takaisin mökiltä, eikä tarvitse enää olla yksin :-) vaikka se onkin kulunut hyvin työn parissa. Huomenna on myös eka kunnollinen treenipäivä tälle viikolle!:)

Zzz...

Jjep...Äiti, isä, ja vanhin pikkusisko on juuri nyt Amerikassa.
Not jelly...not at all...

Huomisia salitreenejä odotellen!

Hey Bane!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti