tiistai 14. toukokuuta 2013

Toimintatiistai!

Tiistai. Onko maanantai teistä vaikein? Millainen on sitten teidän tiistai? Tuntuuko se jo helpommalta?

Oon kuullut hirveesti kaikilta siitä, miten kamalia maanantait ovat. Viikonlopun rentoutumisen jälkeen joutuu lähtemään takaisin kouluun/töihin, joo sen ymmärrän, että sitä ei aina heti jaksa jos on ollut mukava viikonloppu eikä siitä malttaisi päästää irti, mutta hei...mun mielestä kaikki viikonpäivät on aika samanlaisia. Mulla se toki johtuu varmaan aika paljon siitä, että en lepää viikonloppuisin niin kuin muut. Nään vapaat päivät tilaisuutena treenata enemmän ja kovempaa, enkä jää sohvalle makaamaan. Ainakaan kovin usein...toki mullakin on niitä lepopäiviä, jolloin otan vaan ihan iisisti ja venyttelen aina kun tulee venyttely mieleen.

Siinä onkin muuten hyvä sääntö kaikille: jos tulee jotain mieleen, tehkää se heti!
Nyt tarkoitan tietenkin esimerkiksi sellaista, että jos tulee mieleen "voisi lähteä lenkille" niin älkää antako sen "nääh en jaksa" -ajatuksen tunkeutua päähänne, vaan heittäkää heti vaan juoksuvaatteet päälle ja lähtekää ulos! Näin minä teen venyttelyn kanssa, koska oon siinä niin hemmetin huono :D nykyään se juolahtaakin mieleeni paljon useammin, kun oon saanut venyttelyt kunnolla tehtyä useammin.

Legginsit alkaa kohta olemaan jo liian kuumat lenkkeilylle ;)

Tänään oli raskas päivä koulussa. Mulla on ollut pari päivää jo kehno, turvonnut olo ja päänsärkyä läpi päivän. Huonovointisuuttakin tulee välillä, tosin ihan lievästi vain. Oon vajaa viikon ajan löysäillyt treeneissä heikon olon takia, ja se vaikuttaa vaan pahenevan siitä. Tänään ajattelin kokeilla toista taktiikkaa, eli vedän täysillä ja pitkään! Koulussa pelattiinkin jo tunti pesistä, ja tänään on listalla vielä salitreenit joihin pyöräilen reipasta vauhtia. Jalkatreenit on nyt vuorossa, eikä niissä voikaan löysäillä ;) jos ei huomenna tunnu, niin täytyy vetää vielä kovempaa!

Välipalaksi syön usein rahkaa vadelmakeitolla ja siemenillä.

Äitienpäivänä kävin mummun luona kahvilla :) sieltä löytyi muitakin
sukulaisia, esimerkiksi mun eno/kummisetä ;)

Just nyt istun terassilla polttavassa auringonpaisteessa. Ah. Hyvää musiikkia ja jäävettä niin hyvä tulee! Söin juuri kanaa, bataattia, parsaa, proteiinipastaa, ja pinaattia. Tällä on hyvä kohta lähteä pyörällä polkemaan salille päin ;)


17 PÄIVÄÄ KESÄÄN

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti