tiistai 21. toukokuuta 2013

Skolmusik vol.2 Ja Treenejä


Test week. 2/7 päivää koeviikosta mennyt. Yyh...hyvin oon mun mielestä nää kaks koetta tehnyt, mutta pahimmat taitaa olla vielä edessä. Bilsaa ylihuomenna, eikä mulla ole vielä edes sen kurssin kirjaa, koska ne on loppu ihan kaikkialta...pitää nyt nopeesti vaan kysyä, onko kellään sitä lainattavissa.

Treenit on taas sujunut oikeen hyvin! Eilisissä olkapää-treeneissä tais jossain vaiheessa vähän tökkiä, kun en tuntumaa saanut ihan kunnolla, mutta hyvin ne lopulta meni. Cardiotkin sain (ihme kyllä) tehtyä. Se taitaa olla mulla aina se vaikein osa saada hoidettua. Halutessaan lopettaa ja luovuttaa pitää vaan ajatella, että jos sen nyt vaan tekee loppuun, niin ei tarvii sit enää tehdä taikka murehtia! Just do it! On se paljon helpompaa vaan tehdä, kuin antaa periksi ja tuntea syyllisyyttä tai epäonnistumista...


Päivän vikat sapuskat tuli juuri syötyä, ja nyt käväsen nopeasti kaupassa ennen kuin uppoudun koulukirjoihin. Siinä se loppuilta sitten meneekin. Käytiin myös isän kanssa vajaa tunnin pituisella reippaalla kävelylenkillä. Ihan pyllystä tuo tuuli...noh, kovaa vauhtia me silti käveltiin ;) ja tuulesta puheenollen, Oklahoma, my thoughts are with you.

Lupasinhan kertoa vähän enemmän tosta Skolmusik tapahtumasta! Eli Barona Areenalla tanssittiin Petran kanssa ystäväni Emilian laulaessa Jungle Drum :D se selittää varmaan meidän lookin. Ja oli muuten mahtavaa! Paikalla oli kuulemma 6000 ihmistä, kun astuttiin lavalle. Adrenaliini on mahtavuutta ;) kaikki muutkin esiintyjät jotka ehdin nähdä oli ihan huikeita! Se tanssiminen siellä lavalla on jotain niin ihanaa, vaikka mulla pieni esiintymiskammo onkin. Ihan jo koulussa luokan edessä puhuminen on mulle todella vaikeeta...onneksi kuitenkin lähdin tähän mukaan!!


Enpä tässä oikeen muuta olekaan ehtinyt tekemään. Saatte muutaman extra kuvan kaupan päälle:

Jussi-setä <3

PS. Kyllä, mulla on isot reidet ;) onneks on, koska niin paljon töitä oon niiden puolesta saanut tehdä! Huhhuh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti