perjantai 17. toukokuuta 2013

Skolmusik, väsy, ja ihan liikaa tekemistä

Nyt oon kyllä niin väsynyt että en taaskaan jaksa paljoa kirjoittaa. Huoh. Aina kun löytyy aikaa, niin en  yksinkertaisesti jaksa :D oon pahoillani. Näin se vaan tuppaa menemään. Kuvilla tosin voin taas vähän päivistäni kertoa!

Tänään oli kevyet, palauttavat treenit :) kaikki lihakset
huutaa hoosiannaa, joten paljon venyttelyä tiedossa tänään!

Yep. I like to sweat my face off.
Ulkona on aivan hervottoman kuuma :D tosin vois kuitenkin
tuo tuuli vähän hellittää...

Perus aamupalaa. Tällä kertaa tuo ei vaan oikeen
näytä pannukakulta :D

Sitten olikin pari yötä sitten mun ensimmäinen yö lenkki!
Oli aivan pakko saada ilmaa, eikä pelkkä kävely houkutellut
ollenkaan. Kello tosiaan oli kakstoista, ja sellaisen puolen
tunnin lenkin tein. Ei mikään pitkä, ei mikään rankka. Oli vaan
ihanan rauhoittavaa.

Ei kuvatekstiä.

Mm. Lisää treenejä. Jalkatreenit olin tässä vetänyt.

Treenit, kouluun, ja lenkille!

Tänään on vielä esitys Barona Areenalla tiedossa, jossa itse oon kaverini taustatanssijana. Skolmusik-tapahtuma siis, ja ihan jännää varmaan tulee olemaan :) siitä varmaan lisää myöhemmin! Katsotaan, jos jaksan edes tanssia haha. Puhumattakaan mistään after party jutuista. Huoh. Saa nähdä! Vähän kahvia kehiin niin hyvä tulee! Oon aikas herkkä kofeiinille, höhö...
Ciao

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti