perjantai 24. toukokuuta 2013

7 Days Till Summer

Last test for this week, done! Huoh. Maanantaina on vielä viho viimeinen koe, eli jo toka suomenkoe (huom, olen ruotsinkielisessä koulussa, ja mulla oli tässä jaksossa kaks suomenkurssia. Jee). Kolme isompaa koulutyötä mulla silti on vielä tekemättä, jotka pitäis saada alkuviikoksi valmiiksi. Eipä tässä mitään, kyllä nekin perille ajoissa ehtii.

Viikko enää kesälomaan. Ei kyllä jostain syystä tunnu yhtään siltä...:D paljon tekemistä mulla on kesälomallakin, kun oon kolmella eri leirillä töissä, pitäis jossain välissä ehtiä mökille Ahvenanmaalle, ja sitten on vielä mahdollisesti muutama Robinin keikka jossa esiinnyttäisiin meidän marssirumpuryhmän kanssa. Olishan se taas ihan siistiä, sen verran kivaa oli tuo Robinin Hartwall-keikka kans!

IG @ialinabuckbee

Aamuherätys

Tänään tosiaan heräsin suunnilleen puoli seitsemältä mun herätyskelloon joka käski ulos aamulenkille. Isä hyppäs mukaan, kun eilen mainistin lähteväni aikaisin aamulla ulos, ja hyvinhän se meni! Vajaa 40min oltiin juoksemassa/kävelemässä tyhjällä vatsalla, eikä edes huipannut. Näin se menee, kun jo tottuu liikkumaan ennen aamupalan työntämistä naamaan ;) tosin tuntui vähän siltä, että mun jalat tekee kuolemaa. Mitenköhän ne tänpäiväset jalkatreenit sitten hoitais...

...No tahdon voimalla!

Tämän takia se Titanic oikeasti uppos...
Rosella oli liikaa painoja etukyykyissä ;)

xxx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti