lauantai 24. marraskuuta 2012

Mitäs tässä kyytiä venaillessa

Niin, mitäs tässä. Vihreä tee on taas päivän kaveri, varsinkin kun on taas yksin kotona ;( haha. Porukat lähti eilen Ruotsiin risteilylle. Mä jäin sitten tänne hoitamaan mun työt, äidin työt, ja noita rääpäleitä jotka juoksentelee pitkin taloa repien mun posteja. Murr...Meillä on siis kaksi kissaa. Toinen on ihan vaan luuta ja nahkaa ja toinen on tuo paperia syövä jättiläinen. Hän oikeesti pureskeli mun kirjekuoren rikki!

Ja tuo olis pitäny lähettää työnantajalle!...

Ruipelo (Käpy)

Läski (Nebukadnessar)

Vartin ajan vielä venttailen selailemalla treenivaatteita netissä. 
Meh. Onneks kohta on joulu ;)

Ehkä vois vielä kertoo mihin oon menossa. Eli saatiin marssirumpuryhmälle keikka Harwall Areenalle Robinin keikalle. Tänään ja huomenna on "kenraalit" (viikkoa ennen ja eri paikassa? nojaa sama se). Ollaan kiinni siellä tänään ilta kahdeksaan asti ja huomenna aamu yhdeksästä neljään...Olis mulla kyllä kaikkea muutakin tekemistä tietty. Ei muuta kun koulutyöt mukaan ja ehkä siellä tauoilla ehtis jotain lukeakin.

Viettäkääs hyvää viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti