torstai 8. marraskuuta 2012

"Kiinaan asti!"

Raejuustoa ja ananasmurskaa välipalaksi.

Olipa aikamoinen espanjantunti :D hulluja juttuja lenteli koko ajan ja jooh, sujuuhan se espanja. Krhm...Vierasta kieltä on vaan niin vaikeeta opiskella! Ainakin mulle sen oppiminen tuottaa joskus ongelmia. Onneks muutama harva sana on melkeen sama kuin ruotsiksi...;)

Enivei, nyt on ihanaa hommailla rauhassa vähän näitä koulutöitä ja sitten myöhemmin lähteä taas treenaamaan. Päänsärky taitaa näköjään mulla olla aika yleistä, kun kaverikin sanoi, että mulla on aina päänsärky. Ruokavaliossa ei pitäis olla mitään vikaa, paitsi jos mun kroppa ei yhtäkkiä tykkääkään jostain tietystä ainesosasta tai jotain...Ulkona saatan olla liian vähän. Raitista ilmaa täällä nyt on vähän vaikea saada, kun autoja kulkee kun pysähtymätön virta, mutta voisin siitä huolimatta yrittää lisätä lenkkejä ja kävelylenkkejä. Pitäis taas ottaa ohjelmaan nuo ennen aamiaista suoritettavat aamulenkit!

Tänään vedin aamusalilla reidet. Tutisi jalat kyllä aikalailla kun kävelin takaisin kotiin :D hyvä kun pysyi edes pystyssä.
Salilla oli taas iso joukko vanhempia rouvia ja herroja, ja muutama repliikki jäi mulla hyvin sieltä mieleen. Eräs nainen kysyi siellä mieheltä(än?) kuinka pitkän matkan hän lopulta oli soutukoneella soutanut. Tää mies mietti hetken kunnes toinen rouva siitä mun vierestä huus, että "Kiinaan asti!" ja alkoi nauraa. Tuli tossa niin sellanen "voi eeeii ihanaa!"-fiilis että oli pakko lopettaa hetkeks tekeminen ja vaan antaa sisäsen naurun rauhottua :D osaa nuo vanhukset olla ihan sulosiakin, vissiin ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti