perjantai 23. elokuuta 2013

Friday Legday!


6:00 - Herätys
6:30 - Aamu cardiot
8:30 - Aamupala
9:30 - Kouluun
9:40 - Ketään ei näy luokassa
9:41 - What? I'm confused
9:42 - Takaisin kotiin kun huomaan, että mun tunnit on peruttu klo yhteen saakka. Fml.

Aina yhtä kivaa, kun ope unohtaa kertoa ettei tuntia pidetä. No sainpahan vähän aikaa kirjoittaa tännekin! Mulla on nää päivät nyt niin täynnä tekemistä, että tuntuu ihan kivalta saada rauhoittua edes muutaman tunnin. Ensi viikolla alkaa työtkin. Katsokaas vaan, kun mä kohta stressaan ja panikoin ja ärsyynnyn ihan kaikesta :D

Kouluun meen siis kello yhdeks, oon siellä muutaman tunnin, ja sieltä lähden salille tekemään jalkoja! Can't wait! Tuolla mun salilla on ainoa huono puoli jalkatreeneissä se, ettei sieltä löydy prässiä. Hack-kyykkyjä siellä kyllä on, kaksi kappaletta jopa, mutta ei tavallista jalkaprässiä. Harmillista. Ei sitten muuta, kuin soveltamaan!

Aamulla oli muuten kylmä! Hengitys höyrystyi ja kädet paleli. Pitää alkaa käyttää hansikkaita, tai jotain...Buffejakin taidan ostaa lisää, sillä mulla tulee kurkku todella helposti kipeeksi, jos hengitän syvään kylmää ilmaa. Buffi auttaa siihen hyvin, sillä oma hengitys lämmittää ;)

Hauskaa perjantaita! Treenatkaas kovaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti