lauantai 6. huhtikuuta 2013

Wishlist Wishlist Wishlist

Sport Kitchen Quick Sport Meal
3,90€

Ihan vaan kokeilun vuoksi haluaisin, ja tää olis ihan mahtava. Kuivattua pastaa/riisiä ja kanaa/lihaa tai vastaavaa. Näitä on erilaisia makuja. Ei muuta kuin kuumaa vettä purkkiin ja odota 3-5min. Done ;) Lämmin ateria valmiina syötäväksi.
_____________________________________________________________________

Better Bodies Long sleeve
59,90€

Kauan olen jo halunnut. Ei vieläkään mun kaapissa :( ehkä vielä joskus...
_____________________________________________________________________

6 Pack Bag
69,99€

Jos ette näistä ole jo kuullut, niin hävetkää. Kuvat sanoo kaiken, I need this. Ruoat pysyy lämpiminä/kylminä ja laukkuun mahtuu vaikka mitä! 6 Pack Bag on täydellinen jos haluaa tuoda ruokaa mukanaa reissulle. Näitä on myös eri kokoja ja muotoja :)
_____________________________________________________________________

Adidas huppari
69,90€

Ah, en löydä tätä enää muualta, kuin Ruotsin sivuilta :(
_____________________________________________________________________

Fitnesstukku Smartshake 600ml
8,90€

Iiihihi eiks oo söpö?? Smartshaket on vaan niin smart. Joo, tuommonen pienempi olis tarpeen :) ja pinkki on joskus ihan ok ;)
_____________________________________________________________________

Ja vähän Flag Nor Fail:iä :) kaikki nämä kelpais. Käykää katsomassa flagnorfail.com!
Klikkaamalla saa kuvan suuremmaksi.

6 kommenttia:

  1. Helou! :) Pakko kommentoida! Mä ostin vähän aikaa sitten 6 Pack Bagin, mutta oon tajunnu et mulla ei ookkaa sille käyttöä. Oon miettiny et tekisin fastiin treeniblogin ja sit siel joskus laittaisin et jos joku haluaa sen ostaa.. Mut aattelin sulle ilmottaa että mulla tollanen on (mustana) ja voisin myydä sen jos haluat. Se on ihan kuin uusi, koska oon käyttäny ehkä 2krtaa :D

    http://haaidis.blogspot.fi/ Siinä linkki mun blogiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi Heidi! Kuulostaa hyvältä ja mielelläni ostaisin, jos sitä rahaa jostain löytyisi...:( juuri nyt olen aika rajoilla selvitä ylipäätään, koska olen yksin asuva opiskelija. Haluaisin kuitenkin ensin kysyä, että kuinka paljolla olisit sen valmis myymään?:) kiinnostusta täältä kuitenkin löytyy sen verran, että en haluaisi päästää laukkua noin vain menemään ;D
      Niin ja sulla on ihan mielettömän ihana blogi! Jatka samaan malliin :)

      Poista
    2. hellou taas!:) Joo ymmärrän, sama homma täällä :D 50 mulla tuli heti mieleen..en sit tiiä milt se sulle kuulostaa?:)

      Ja kiitoksia sulle!! mä jatkan :>

      Poista
    3. Then we understand each other ;D joo 50 ei kuulosta ollenkaan pahalta! Tosin sitäkään ei juuri nyt löydy :( en tiedä haluatko varata laukkua minulle, vai koittaa myydä sitä jollekulle muulle. Olen kuitenkin ensimmäisenä listalla, jos muita ei löydy, eiks je?;) inhottavaa kun en voi sitä juuri nyt ostaa...potuttaa. Mutta ilmoittelen kuitenkin heti, kun se olisi mahdollista! Katsotaa jos sulla on silloin vielä laukku kotinurkassa :)

      Poista
    4. Joo ei sillä myymisellä oo yhtään mikään kiire:) Voin varata sen sulle! Etkö sä asukki jossain suht lähellä pääkaupunkiseutuu et voitais nähä ja antaisin sen? :)

      Tuu kommentoimaan mun blogiin tai pistä vaikka sähköpostia sitten :)

      Poista
    5. Ah, mahtavaa! Kiitos tosi paljon! :) joo asun Espoossa, ja täältähän on helppo päästä vähän minne vain ;) ilmoitan sulle heti, kun pystyn sen sulta ostamaan! Kiitos vielä :)

      Poista