sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Vauhdikkaasti nämä päivät kuluu

Näin lauantai aamu alkoi hyvin :)

Haha istuin pikkusiskon sängyllä ja sanoin, että oon lähdössä salille, ja hän ei jostain syystä halunnut kädestäni päästää irti, joten kun nousin tuli hän sitten mukana. Ei ihan salille asti, mutta ainakin jonkin matkaa ;) ei edes se saanut häntä ylös, että olin herkkuaamupalaa hänelle jo laittanut. Pyh.

Välipalat syödään salilla...

Näin se on. Välillä pitää ottaa eväät mukaan treeneihin. Eilen vedin aivan järkyttävät olkapää-takaolkapää treenit! Osui ihan täydellisesti tuonne yläselkään ja uppos vielä niin syvälle kun vaan voi olla mahdollista. Hyvä fiilis jäi siis eilisistä! :D oli vähän paha näiden treenien jälkeen lähteä bassorumpua lyömään, mutta kyllä sekin reilu 1h siinä aika nopeasti meni, kun ryhmän kanssa on aina niin hauskaa :)

Kipeenä oon muuten oikeestaan vieläkin. Kurkkua kutittaa jatkuvasti ja sen johdosta yskittää. Pientä nuhaakin on vielä jäljellä. Ihan ihmeellistä, että vieläkin voi olla näitä riiviöitä kehossa yli kahden viikon jälkeen...

Siksi olikin niin ihanaa päästä ulos taas reippaalle kävelylle, ilman että tuntuu että kuolee ;)

Onpas nätti hymy, eikö :))

Koulussa oon yrittänyt tsemppailla kipeenäkin, mutta eihän se oikein ole kiinnostanut terveenäkään...yritän silti. Tässä viimeisessä jaksossa on taas joitakin ihan kivoja kursseja, mutta sitten myös niitä, joiden tunneille ei tee mieli mennä ollenkaan. Blah. Kahdeksasta neljään mulla on koulua kuitenkin joka päivä! Wohoo!

Uudet työvaatteeet :)

Nyt on työtkin loppumaisillaan, ja ryhmien loppuesitykset ihan kohta täällä. Jännää :) Koulu sen sijaan jatkuu vielä melkeen puoltoista kuukautta...haha ai että mä jaksan koulusta valittaa! Nooh onneksi on tämmöisiä välikohokohtia ennen kesälomaa, jota voi odottaa ;) esim...

IRON MAN 3
Ja mulla on jo liput lalalalala!

Truly can't wait. Pikkusiskon (katso ensimmäinen kuva) lähdetään keskiviikkona Helsinkiin katsomaan tuota ensi-iltaa, ja mietittiin just, että mitähän leffanamuja voidaan ottaa mukaan. Hän kun ei kauheasti haluis noita karkkeja ja muuta syödä (vaikka syökin). Yrittää ainakin ;) itse hän keksi, että vois leipoa vaikka pullia tai sämpylöitä! Ihan mahtava idean mun mielestä! Tosin ei mun puolesta, sillä pullaa en ylipäätään syö, enkä nyt leipääkään, varsinkaan keskellä viikkoa. Porkkanaa syön aina makeannälkään, joten se vois olla yksi vaihtoehto. Tuo leipominen kuitenkin kuulostaa niin houkuttelevalta...

...mutta ei niin houkuttelevalta kuin TÄMÄ, right?;)
Lenkille mars!

Tässä sitten näitä pastaruokia, höhö
Preppings for the day :)

Yllättävän hyvää tuo pasta mun mielestä on. Ei ollenkaan
sellasta, josta tulis jotenkin huono olo niin kuin vaaleasta pastasta!

Tonnikalasalaattia oon syönyt nyt monta päivää putkeen.
En kyllästy ;) taustalla Dana, jota oon piirtämässä just nyt.

Heräsin tänään 7:30. Kello on nyt 8:45, ja nyt vasta joku noista perheenjäsenistä heräsi. Olen siis vanhempien luona just nyt, mutta illemmalla lähden takaisin omalle pikku kämpälle. Vois itsekin kohta lähteä tekemään aamupalaa :)

Aamupalan jälkeen tää lähtee taas salille! Rintalihakset jumiin, ei siinä muuta. Myöhemmin eräs kaveri tulee tänne opettamaan mulle meidän tanssiesityksen koreografian, joka me esitetään Barona Areenalla...woop. Perheillallinenkin on tänään tiedossa, siitä lisää myöhemmin, nyt lähden aamupuurolle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti