maanantai 15. huhtikuuta 2013

Flunssa senkun jatkuu

Still sick. Ihan uskomatonta miten kauan flunssa voi kestää... Kurkkua kutittaa aivan hitosti, ja yskittää koko ajan. Nuhanenä oon vieläkin ja yritän kotoa saada selville mitä koulussa oon missannut. Sinne kun ei edes äiti minua päästä, vaikka asunkin yksin...huoh. Reilusti yli viikon kestävä flunssa sais jo loppua. Kuumetta ei onneksi ole ollut ollenkaan :) vielä.

Kaupasta löytyi aika kiinnostavaa pastaa. Oon kuullut tästä
"proteiinipastasta" ennen, mutta en koskaan kokeillut.
Pastaahan en ole syönyt moneen vuoteen, joten jänskättää vähän
syödä sitä taas, theh. Huomenna kokeillaan :)

Munia ja pinaattia +avocado

Aargh yskä ei vaan hellitä. Jos huomenna ei ole jo parempi olo, niin en tiedä mitä tehdä... Yleensä, kun mulla on "liikaa aikaa", lähden vetämään treenit. Vaikka olisinkin vetänyt jo parit samana päivänä! Ja nyt en voi tehdä melkein yhtään mitään...

Huomenna, jos olo on edes hieman parempi, lähden kävelylenkille ja katson mikä olo on sen jälkeen. Töihin pitäisi ainakin päästä, joten toivottavasti tää etenee parempaan suuntaan. Ah jauhan vaan koko ajan tätä samaa :D eipä mulle muuta. Ihanaa maanantaita teille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti