perjantai 21. joulukuuta 2012

Friday 21.12.2012

Huuaaaa perjantai! Eikä koulua! Miten voikaan olla näin outo tunne. Loma on tosiaan alkanut :) en kylläkään saanut nukkua mitenkään pitkään, koska meidän rakas kissa herätti mut joskus kuudelta raapimalla lattiaa mun huoneen ulkopuolella...ja se vaan jatkui ja jatkui ja jatkui ja jatkui...kolme kertaa kävin häätämässä sen siitä pois, mutta eihän se vaan tajuu. Kissat...

Eilen tais olla mun vikat nyrkkeilytreenit. Tammikuussa vielä jatkuisi, mutta silloin mulla alkaa työt jotka osuu just näihin treenipäiviin :/ saa nähdä miten käy.
Treenit meni kuitenkin paremmin kuin hyvin! Cardio-treenit näistä tuli ja syke oli korkealla melkein koko ajan. Ja tietenkin aamun salitreenistä sai vähän hapotusta käsiin.

Kylläpä on taas nätti kuva. Mitä luultavammin kuitenkin
mun viimeinen tuosta hallista otettu kuva.

No tänään sitten. Heräsin siis aikaisin, söin taas ma famous proteiinipannarin ja lähdin lääkäriin. Eipä mitään erityistä, en saa enää seistä jalat suorassa niin kuin oon koko elämäni tähän asti seissyt. Haha, kyllä. Polvissakin mulla on yliliikkuvat nivelet ja polvet menee yli sen radan, mitä pitäis. Eli jos näätte joskus mun seisovan niin, että polvet on taaempana kuin kantapää niin tulkaa ihmeessä sanomaan :D ei muuten muidenkaan kannata seistä polvet lukossa, koska se kuluttaa niveliä ja ajan myötä alkaa polvet kipeytyä. Näin.

Kun tulin kotiin huomasin ilokseni että avaimet oli jäänyt sisälle. Olin siis lukinnut itteni ulos...lunta pyrytti (ja pyryttää vieläkin) eikä muuten ollut mitenkään lämmin! Tyhmä mikä tyhmä. Kesti siinä 20min kunnes rakas veljeni tuli avaamaan :D tyhmästä päästä kärsii koko kroppa, eiks?

Nyt istun vaan kuuntelemassa musiikkia, nostamassa partymodeen!
Anteeks huonoista kuvista...jälleen.

We're gonna saaaave the woooorld toniiight

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti